FAQ

Jakie formy płatności dostępne są w sklepie PLANETRUNNING.PL?

Płatność za zamówione produkty odbywa się w formie przelewu, kartą płatniczą/kredytową z uzyciem formularza transakcji internetowej, za pobraniem (za zamówiony produkt płaci się przy odbiorze przesyłki. Opłatę uiszcza się kurierowi firmy UPS.

Jaka jest gwarancja na kupione produkty?

Wszystkie produkty zakupione w sklepie PLANETRUNNING.PL objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta. Do zgłoszenia reklamacji konieczny jest paragon lub faktura. Prosimy je zachować w tym okresie.
 
Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie zamówienia realizowane są w ciągu 24-48 godzin. Czas dostawy do kupującego to zazwyczaj do 48 godzin w dni robocze.
 
W sklepie nie ma mojego rozmiaru czy możecie go wystawić?

Na stronach sklepu wystawiamy wszystkie aktualnie dostępne modele i rozmiary. 
 
Otrzymałem w paczce buty niezgodne z zamówieniem, proszę o informacje co mam teraz zrobić?

1) Buty należy odesłać, w celu otrzymanie kompletu dokumentów proszę skorzystać z e-formularza zgłoszenia wymiany produktu.
2) Nasz sklep pokryje koszty związane z odesłaniem błędnie dostarczonego produktu oraz przesłaniem prawidłowego. 
 
W zamówieniu popełniłem błąd chciałabym je zmienić, co mam zrobić?

Należy niezwłocznie skontaktować się ze sklepem: sklep@planetrunning.pl
Nie możemy gwarantować anulowania zamówienia już po nadaniu przesyłki ale dołożymy starań aby rozwiązać problem.
 
Czy byłaby możliwość odłożenia dla mnie jednej pary butków tak na około 3-4 tygodni, gdyż na dzień dzisiejszy nie posiadam odpowiedniej ilości pieniędzy.

Niestety nie ma takiej możliwości. Dostępność rozmiaru można zawsze sprawdzić poprzez rozwinięcie listy rozmiarów dla danego produktu. 
Żeby zapamiętać konkretny produkt można: zapamiętać kod produktu lub skopiować link z paska adresu przeglądarki.
 
Czy osoba niepełnoletnia może realizować zamówienie?

Osoba niepełnoletnia jest pełnoprawnym klientem w sklepie, pod warunkiem że w dniu zakupu ukończyła 13 lat. Nie istnieje możliwość zakupu towarów przez osoby, które nie ukończyły 13 roku życia.
 
Czy są jakieś promocje związane z kupnem 2 lub więcej par butów?

Staramy się od razu ustalać możliwie najniższe ceny. Swoim klientom proponujemy udział w specjalnym programie lojalnościowym oraz czasowe promocje i rabaty okolicznościowe. Zapraszamy do śledzenia naszej strony i konta na Facebooku.
 
Czy wystawiacie Państwo imienne faktury VAT?

Tak, oczywiście wystawiamy faktury VAT, zarówno na osobę fizyczną jak i na firmę.
Dane do faktury podaje się w odpowiednim formularzu, który pojawia się w końcowej fazie składania zamówienia.
 
Jeśli kurier nie zastanie mnie w domu i będzie musiał dostarczyć przesyłkę jeszcze raz, czy wtedy płacę podwójnie za dostawę?

Nie, oczywiście że nie. W przypadku nie zastania odbiorcy, kurier ponowi próbę dostarczenia przesyłki następnego dnia oraz pozostawi awizo z telefonem kontaktowym w celu ustalenie terminu odbioru.
 
Czy przesyłki są dostarczane przez kuriera również w soboty/niedziele?

Nie, w standardowej dostawie kurierzy dostarczają paczki tylko w dni robocze. Istnieje możliwość ustalenia dostawy w sobotę za dodatkową opłatą. W tym celu prosimy o kontakt: sklep@planetrunning.pl
 
 


planetrunning.pl © 2017